Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Киндюк, Марія Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-18T12:06:45Z | |
dc.date.available | 2021-03-18T12:06:45Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Киндюк М. Д. Педагогічні умови створення та використання екологорозвивального середовища в закладі дошкільної освіти: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Марія Дмитрівна Киндюк. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 114 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4870 | |
dc.description.abstract | Ефективність впливу довкілля (зокрема, природного) на дитину в закладі дошкільної освіти залежить від уміння педагога організовувати комфортне еколого-розвивальне середовище, яке максимально забезпечує “занурення” дошкільника в процес емоційно-чуттєвого сприймання, активно-дієвого пізнання та оцінки природних об’єктів, процесів, явищ. Це, зрештою, ляже в основу формування у неї екологічної компетентності. Об’єкт дослідження – процес еколого-природничої освіти дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – педагогічні умови використання еколого-розвивального середовища в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Мета дослідження – обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови, які забезпечують ефективність формування екологічної компетентності дошкільників засобами еколого-розвивального середовища закладу дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови створення та використання екологорозвивального середовища в закладі дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |