ElarK-PNU

Педагогічні умови створення та використання екологорозвивального середовища в закладі дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Киндюк, Марія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2021-03-18T12:06:45Z
dc.date.available 2021-03-18T12:06:45Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Киндюк М. Д. Педагогічні умови створення та використання екологорозвивального середовища в закладі дошкільної освіти: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Марія Дмитрівна Киндюк. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 114 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4870
dc.description.abstract Ефективність впливу довкілля (зокрема, природного) на дитину в закладі дошкільної освіти залежить від уміння педагога організовувати комфортне еколого-розвивальне середовище, яке максимально забезпечує “занурення” дошкільника в процес емоційно-чуттєвого сприймання, активно-дієвого пізнання та оцінки природних об’єктів, процесів, явищ. Це, зрештою, ляже в основу формування у неї екологічної компетентності. Об’єкт дослідження – процес еколого-природничої освіти дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – педагогічні умови використання еколого-розвивального середовища в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Мета дослідження – обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови, які забезпечують ефективність формування екологічної компетентності дошкільників засобами еколого-розвивального середовища закладу дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Педагогічні умови створення та використання екологорозвивального середовища в закладі дошкільної освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу