ElarK-PNU

Психологічна корекція комунікативно-мовленнєвого розвитку у старших дошкільників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мацерук, Марія Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-03-18T12:27:29Z
dc.date.available 2021-03-18T12:27:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мацерук М. В. Психологічна корекція комунікативно-мовленнєвого розвитку у старших дошкільників: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Марія Валеріївна Мацерук. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 103 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4874
dc.description.abstract Розвиток мовлення – один із основних чинників становлення особистості в дошкільному дитинстві. Ступінь мовленнєвого розвитку визначається рівнем сформованості знань, умінь та навичок дитини, її пізнавальних і соціальних мотивів, потреб та інтересів. Пріоритетним напрямом вивчення мовленнєвого розвитку сучасного дошкільника є поєднання процесів засвоєння цінностей, звичаїв, мови, традицій рідної культури та виховання шанобливого ставлення до інших культур. За умов ізоляції дитини від повноцінного мовленнєвого спілкування у полікультурному оточенні, особливо в період дошкільного віку, передусім гальмується формування відповідної картини світу та адекватного самосприйняття зростаючої особистості. Мета дослідження полягала у виявленні психологічних особливостей формування комунікативно-мовленнєвої сфери у старшому дошкільному віці, розкритті шляхів розвитку комунікативно-мовленнєвих вмінь старшого дошкільника, у розробці програми засобів корекційного ефективного впливу на комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей старшого дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічна корекція комунікативно-мовленнєвого розвитку у старших дошкільників uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу