dc.contributor.author |
Шестобанська, Анастасія Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-18T12:56:50Z |
|
dc.date.available |
2021-03-18T12:56:50Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Шестобанська А. С. Методичні підходи щодо організації різних видів діяльності дошкільників на екологічній стежині: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Анастасія Сергіївна Шестобанська. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 113 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4882 |
|
dc.description.abstract |
У зв'язку з періодизацією мети освіти та відповідним зміщенням акцентів з пріоритетів формування знань, умінь, навичок на домінування компетентнісного підходу гостро постає необхідність створення оптимальних умов розвитку означених якостей, починаючи з молодшого дошкільного віку. Засвоєння дитиною уявлень про взаємозв'язок природи та людини має особливе значення для її всебічного розвитку, яке ґрунтується на оволодінні засобами практичного взаємозв'язку з довкіллям та забезпечує встановлення світогляду дошкільників, розвитку їх ціннісних орієнтацій. Психологами доведено, що у дітей перших чотирьох років мислення наочно-дійове, а саме тому педагогічний процес у закладі дошкільної освіти повинен будуватися на практичних і наочних методах. Важливу роль у цьому відіграє науково – пізнавальна діяльність дошкільників. Розвиток особистості залежить від рівня безкорисливої допитливості, від бажання пізнавати нове, підґрунтя якого закладають ще у молодшому дошкільному віці. Мета дослідження – науково обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити методику організації різних видів діяльності дошкільників на екологічній стежині. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методичні підходи щодо організації різних видів діяльності дошкільників на екологічній стежині |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |