Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шестобанська, Анастасія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-18T12:56:50Z | |
dc.date.available | 2021-03-18T12:56:50Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Шестобанська А. С. Методичні підходи щодо організації різних видів діяльності дошкільників на екологічній стежині: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Анастасія Сергіївна Шестобанська. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 113 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4882 | |
dc.description.abstract | У зв'язку з періодизацією мети освіти та відповідним зміщенням акцентів з пріоритетів формування знань, умінь, навичок на домінування компетентнісного підходу гостро постає необхідність створення оптимальних умов розвитку означених якостей, починаючи з молодшого дошкільного віку. Засвоєння дитиною уявлень про взаємозв'язок природи та людини має особливе значення для її всебічного розвитку, яке ґрунтується на оволодінні засобами практичного взаємозв'язку з довкіллям та забезпечує встановлення світогляду дошкільників, розвитку їх ціннісних орієнтацій. Психологами доведено, що у дітей перших чотирьох років мислення наочно-дійове, а саме тому педагогічний процес у закладі дошкільної освіти повинен будуватися на практичних і наочних методах. Важливу роль у цьому відіграє науково – пізнавальна діяльність дошкільників. Розвиток особистості залежить від рівня безкорисливої допитливості, від бажання пізнавати нове, підґрунтя якого закладають ще у молодшому дошкільному віці. Мета дослідження – науково обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити методику організації різних видів діяльності дошкільників на екологічній стежині. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методичні підходи щодо організації різних видів діяльності дошкільників на екологічній стежині | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |