dc.description.abstract |
В умовах становлення та розвитку української держави, здійснення реформування економічних та суспільно-культурних галузей життя особливої актуальності набуває проблема формування духовно-культурної особистості, здатної оберігати й примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства. Однією з найважливіших складових духовно-культурного розвитку особистості людини, здійснення якої повинна забезпечувати держава, є естетичний розвиток, що передбачає здатність сприймати, відчувати, розуміти прекрасне в житті і в мистецтві, прагнення самому брати участь в перетворенні оточуючого світу за законами краси, розвиток творчих здібностей. Естетичний розвиток здійснюється у процесі навчання й виховання в сім’ї та закладах освіти. Виховання естетичних смаків, почуттів, потреб набуває особливої значущості саме в дошкільному віці, оскільки знання, вміння та навички, отримані в ранньому дитинстві, значним чином впливатимуть на подальший розвиток. Мета дослідження – виявити й описати психолого-педагогічні умови естетичного розвитку дошкільників у музично-театралізованій діяльності; розробити методичні рекомендації до їх впровадження на різних етапах дошкільного дитинства. |
uk_UA |