Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сушко, Сніжана Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-18T13:08:42Z | |
dc.date.available | 2021-03-18T13:08:42Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Сушко С. В. Естетичний розвиток дошкільників у процесі музично-театралізованої діяльності: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Сніжана Василівна Сушко. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4884 | |
dc.description.abstract | В умовах становлення та розвитку української держави, здійснення реформування економічних та суспільно-культурних галузей життя особливої актуальності набуває проблема формування духовно-культурної особистості, здатної оберігати й примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства. Однією з найважливіших складових духовно-культурного розвитку особистості людини, здійснення якої повинна забезпечувати держава, є естетичний розвиток, що передбачає здатність сприймати, відчувати, розуміти прекрасне в житті і в мистецтві, прагнення самому брати участь в перетворенні оточуючого світу за законами краси, розвиток творчих здібностей. Естетичний розвиток здійснюється у процесі навчання й виховання в сім’ї та закладах освіти. Виховання естетичних смаків, почуттів, потреб набуває особливої значущості саме в дошкільному віці, оскільки знання, вміння та навички, отримані в ранньому дитинстві, значним чином впливатимуть на подальший розвиток. Мета дослідження – виявити й описати психолого-педагогічні умови естетичного розвитку дошкільників у музично-театралізованій діяльності; розробити методичні рекомендації до їх впровадження на різних етапах дошкільного дитинства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Естетичний розвиток дошкільників у процесі музично-театралізованої діяльності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |