Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Василів, Мар’яна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-18T13:51:34Z | |
dc.date.available | 2021-03-18T13:51:34Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Василів М. І. Формування лексичної компетентності старших дошкільників у процесі сприйняття художніх картин: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Мар’яна Іванівна Василів. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 107 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4888 | |
dc.description.abstract | Відродження державності в Україні поставило перед дошкільною освітою нові проблеми і завдання, серед яких пріоритетним є національно-мовленнєве виховання дітей, спрямоване на формування свідомої мовної особистості, здатної до ініціативності й вільного самовираження через спілкування рідною мовою, оскільки саме мова є інструментом пізнання дійсності й засобом встановлення контакту з довкіллям. Серед складових змісту роботи з дошкільниками з мовленнєвого розвитку особливе місце займає збагачення, уточнення й активізація лексичного багажу рідної мови, що лежить в основі формування лексичної компетентності, як однієї із сторін культури мовлення, сформованість якої є кінцевим результатом навчання рідної мови в закладі дошкільної освіти. Мета дослідження – розробити, та експериментально апробувати методику формування лексичної компетентності старших дошкільників у процесі сприйняття художніх картин. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування лексичної компетентності старших дошкільників у процесі сприйняття художніх картин | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |