ElarK-PNU

Формування лексичної компетентності старших дошкільників у процесі сприйняття художніх картин

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Василів, Мар’яна Іванівна
dc.date.accessioned 2021-03-18T13:51:34Z
dc.date.available 2021-03-18T13:51:34Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Василів М. І. Формування лексичної компетентності старших дошкільників у процесі сприйняття художніх картин: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Мар’яна Іванівна Василів. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 107 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4888
dc.description.abstract Відродження державності в Україні поставило перед дошкільною освітою нові проблеми і завдання, серед яких пріоритетним є національно-мовленнєве виховання дітей, спрямоване на формування свідомої мовної особистості, здатної до ініціативності й вільного самовираження через спілкування рідною мовою, оскільки саме мова є інструментом пізнання дійсності й засобом встановлення контакту з довкіллям. Серед складових змісту роботи з дошкільниками з мовленнєвого розвитку особливе місце займає збагачення, уточнення й активізація лексичного багажу рідної мови, що лежить в основі формування лексичної компетентності, як однієї із сторін культури мовлення, сформованість якої є кінцевим результатом навчання рідної мови в закладі дошкільної освіти. Мета дослідження – розробити, та експериментально апробувати методику формування лексичної компетентності старших дошкільників у процесі сприйняття художніх картин. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування лексичної компетентності старших дошкільників у процесі сприйняття художніх картин uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу