ElarK-PNU

Технологія ознайомлення старших дошкільників з органами чуття людини

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Владиш, Тетяна Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-03-18T13:55:03Z
dc.date.available 2021-03-18T13:55:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Владиш Т. С. Технологія ознайомлення старших дошкільників з органами чуття людини: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Тетяна Сергіївна Владиш. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4889
dc.description.abstract З точки зору психологів дошкільний період є сенситивним у становленні особистості, формуванні в дитини ставлення до себе, здатності відповідним чином впливати на умови життєдіяльності, усвідомлювати власне „Я”. Значним новоутворенням старшого дошкільного віку є здатність до супідрядності мотивів, передбачення результатів своєї діяльності, усвідомлення прагнення до формування уявлень про органи чуття людини. Підставою для забезпечення уявлень про органи чуття людини у дошкільників є розвиток комунікативних умінь, здатність встановлювати доброзичливі взаємини в різних сферах життєдіяльності. Об’єкт дослідження – процес валеологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – ефективні технології формування уявлень про органи чуття у дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей процесу валеологічного виховання дітей дошкільного віку і механізмів стимулювання цього процесу шляхом використання ефективних технологій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технологія ознайомлення старших дошкільників з органами чуття людини uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу