Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Владиш, Тетяна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-18T13:55:03Z | |
dc.date.available | 2021-03-18T13:55:03Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Владиш Т. С. Технологія ознайомлення старших дошкільників з органами чуття людини: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Тетяна Сергіївна Владиш. – Кам'янець-Подільський, 2019. – 98 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4889 | |
dc.description.abstract | З точки зору психологів дошкільний період є сенситивним у становленні особистості, формуванні в дитини ставлення до себе, здатності відповідним чином впливати на умови життєдіяльності, усвідомлювати власне „Я”. Значним новоутворенням старшого дошкільного віку є здатність до супідрядності мотивів, передбачення результатів своєї діяльності, усвідомлення прагнення до формування уявлень про органи чуття людини. Підставою для забезпечення уявлень про органи чуття людини у дошкільників є розвиток комунікативних умінь, здатність встановлювати доброзичливі взаємини в різних сферах життєдіяльності. Об’єкт дослідження – процес валеологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – ефективні технології формування уявлень про органи чуття у дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей процесу валеологічного виховання дітей дошкільного віку і механізмів стимулювання цього процесу шляхом використання ефективних технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технологія ознайомлення старших дошкільників з органами чуття людини | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |