Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сидорук, С. А. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T11:28:24Z | |
dc.date.available | 2021-03-19T11:28:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Сидорук С. А. Методичні засади удосконалення виконавських вмінь та навичок студентів-скрипалів коледжу культури і мистецтв: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / С. А. Сидорук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 114 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4894 | |
dc.description.abstract | Впровадження культурологічних домінант у сучасну систему освіти висуває високі вимоги до якості підготовки фахівців з музичного мистецтва, які покликані закладати надійне підґрунтя розвитку культури й духовності підростаючого покоління. У зв’язку з цим потребує суттєвого оновлення процес інструментального навчання в мистецьких навчальних закладах. Аналіз психолого-педагогічної, психолого-фізіологічної та мистецтвознавчої наукової літератури з досліджуваної проблеми дозволяє зробити висновок, що у численних і вагомих за теоретичними й практичними результатами надбаннях педагогічної науки залишаються не висвітленими питання змісту та структури інструментально-виконавських вмінь та навичок студентів-скрипалів мистецьких навчальних закладів, а також методики їх цілеспрямованого формування та удосконалення у процесі фахової підготовки. Мета дослідження – розробити, науково обґрунтувати методичні засади та експериментально перевірити ефективність організаційно-методичної системи інструментально-виконавської підготовки студентів-скрипалів коледжу культури і мистецтв. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методичні засади удосконалення виконавських вмінь та навичок студентів-скрипалів коледжу культури і мистецтв | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |