dc.contributor.author |
Гуцул, А. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-19T11:46:37Z |
|
dc.date.available |
2021-03-19T11:46:37Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Гуцул А. Виконавсько-педагогічні аспекти фортепіанної музики композиторів-імпресіоністів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) /А. Гуцул. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 101 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4900 |
|
dc.description.abstract |
Імпресіонізм є одним із найбільш цікавих явищ у історії мистецтва. Зародившись у французькому образотворчому мистецтві, цей феномен знайшов своє відображення у різних видах мистецтва та швидко розповсюдився у мистецтві всього світу. Зокрема великого поширення набув імпресіонізм у музичному мистецтві. Двома найяскравішими представниками музичного імпресіонізму стали французькі композитори Клод Дебюссі та Моріс Равель, яким вдалося втілити імпресіоністичні риси у своїй творчості, як інструментальній, так і симфонічній. Зокрема фортепіанна творчість французьких композиторів Клода Дебюссі та Моріса Равеля завжди посідала чільне місце у репертуарі піаністів-виконавців. Метою дослідження є висвітлення проблем, пов’язаних із виконавською інтерпретацією, втіленням образно-емоційної сфери музики композиторів-імпресіоністів при її виконанні здійснене на підставі характерних особливостей звукопису фортепіанної творчості Клода Дебюссі та Моріса Равеля. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Виконавсько-педагогічні аспекти фортепіанної музики композиторів-імпресіоністів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |