Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гуцул, А. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T11:46:37Z | |
dc.date.available | 2021-03-19T11:46:37Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гуцул А. Виконавсько-педагогічні аспекти фортепіанної музики композиторів-імпресіоністів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) /А. Гуцул. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4900 | |
dc.description.abstract | Імпресіонізм є одним із найбільш цікавих явищ у історії мистецтва. Зародившись у французькому образотворчому мистецтві, цей феномен знайшов своє відображення у різних видах мистецтва та швидко розповсюдився у мистецтві всього світу. Зокрема великого поширення набув імпресіонізм у музичному мистецтві. Двома найяскравішими представниками музичного імпресіонізму стали французькі композитори Клод Дебюссі та Моріс Равель, яким вдалося втілити імпресіоністичні риси у своїй творчості, як інструментальній, так і симфонічній. Зокрема фортепіанна творчість французьких композиторів Клода Дебюссі та Моріса Равеля завжди посідала чільне місце у репертуарі піаністів-виконавців. Метою дослідження є висвітлення проблем, пов’язаних із виконавською інтерпретацією, втіленням образно-емоційної сфери музики композиторів-імпресіоністів при її виконанні здійснене на підставі характерних особливостей звукопису фортепіанної творчості Клода Дебюссі та Моріса Равеля. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Виконавсько-педагогічні аспекти фортепіанної музики композиторів-імпресіоністів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |