Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Осика, Олександр | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T11:56:31Z | |
dc.date.available | 2021-03-19T11:56:31Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Осика О. Методи використання музикотерапії у формуванні естетичного розвитку учнів підліткового віку: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Олександр Осика. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4904 | |
dc.description.abstract | Культурно-історичний процес утвердив мистецтво як ефективний катарсичний засіб. На теренах вітчизняної культури, як здебільшого і в інших європейських культурах, до XX ст. цю важливу етичну функцію мистецтва, здійснювала, насамперед, релігійна музика в синтезі з проповіддю та канонічними текстами. Але в сучасних умовах вплив сакральної традиції значно трансформувався. Разом з тим, проблема духовного очищення та збагачення сьогодні постала досить гостро. У світовій практиці ще від 50-х - 60-х років XX ст. поширюються різноманітні методи і напрямки сучасної музикотерапії, які прагнуть допомогти людині осягнути аналогічного результату, але не тільки через релігію, а і за допомогою музики, відштовхуючись при цьому від неопіфагорейського підходу до музичного мистецтва як до потужного механізму психокоригування. Мета роботи: дослідити терапевтичний вплив музичного мистецтва та визначити можливості використання музикотерапії в умовах роботи з учнями підліткового віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методи використання музикотерапії у формуванні естетичного розвитку учнів підліткового віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |