Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Пинзару, Павло | |
dc.date.accessioned | 2021-03-22T07:49:48Z | |
dc.date.available | 2021-03-22T07:49:48Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Пинзару П. Патріотичне виховання учнів старшого шкільного віку засобами музичного фольклору в процесі позакласної роботи: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Павло Пинзару. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4905 | |
dc.description.abstract | Завдання побудови демократичного суспільства в Україні вимагає формування людини – громадянина, здатної повноцінно взаємодіяти з суспільством, вільно реалізувати в ньому свої плани та цілі, свідомо нести відповідальність за наслідки власних дій. Формування особистості – це складовий виховний процес, який починається з раннього дитинства. Українська музична творчість має великий виховний потенціал, що сприяє формуванню художньо–естетичних, світоглядних та моральних якостей учнів. У художній, образній формі в ньому відтворюється національний характер, психологія, діяльність народу, його ідеали. Об‘єкт дослідження – процес патріотичного виховання у позакласній роботі загальноосвітньої школи засобами вивчення українських народних пісень. Предмет дослідження – методи та форми роботи патріотичного виховання учнівської молоді засобами вивчення народної пісні в позакласній роботі ЗОШ. Мета дослідження: дослідити позитивний вплив української народної пісні на духовний розвиток дитини, її національно–патріотичне виховання у позакласній роботі ЗОШ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Патріотичне виховання учнів старшого шкільного віку засобами музичного фольклору в процесі позакласної роботи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |