ElarK-PNU

Методика формування музичного сприймання учнів мистецьких шкіл на уроках музично-теоретичного циклу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сторожук, Олександра
dc.date.accessioned 2021-03-22T07:52:39Z
dc.date.available 2021-03-22T07:52:39Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Сторожук О. Методика формування музичного сприймання учнів мистецьких шкіл на уроках музично-теоретичного циклу: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Олександра Сторожук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 118 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4906
dc.description.abstract Музика – це один з найголовніших засобів виховання підростаючого покоління, що надає естетичного забарвлення всьому духовному життю людини. Змістовність духовної культури становлять естетичні, моральні і світоглядні цінності суспільства, а музика є їх інтонаційним засобом вираження. Створюючи хвилюючий образ світу і людини, розкриваючи цінності і психологічне багатство особистості, організовуючи духовне спілкування між людьми і поколіннями в цілому, музика стає незмінним засобом творчого збагачення естетичного досвіду людства, його актуалізації і впливу на підростаюче покоління. Музично-естетичне виховання відіграє важливу роль у духовному становленні особистості людини. Пізнання світу почуттів взагалі неможливе без розуміння і переживання музики, без глибокої духовної потреби слухати і відчувати музику, насолоджуватися нею, отримувати задоволення від почутого і відчутого. Мета дослідження – виявлення сутності сприймання музики як основної музично-педагогічної технології. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика формування музичного сприймання учнів мистецьких шкіл на уроках музично-теоретичного циклу uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу