dc.description.abstract |
Сучасне суспільство сьогодні характеризують як суспільство знань, яке перейшло на вищий етап розвитку, що зумовлює необхідність у компетентній особистості, здатній змінюватися відповідно до вимог соціуму. Відтак, завданням вітчизняної освіти є підготовка компетентного громадянина України, який має великий знаннєвий потенціал, творчо мислить та прагне вдосконалюватися протягом свого життя. Знання у комплексі з уміннями та навичками стають своєрідним індикатором визначення рівня компетентності сучасного учня. Вчені відзначають, що шляхи удосконалення інструментально-виконавських умінь і навичок лежать в самому процесі навчання гри – у такій його організації, яка забезпечує найвищі результати і радість від спілкування з інструментально-виконавським мистецтвом. Для вирішення цих завдань педагоги повинні зрозуміти, що навчання гри на інструменті є невід’ємною складовою музичного розвитку учнів, що їх здібності і особистісні якості виховуються не ізольовано, а в межах конкретної виконавської роботи. Мета дослідження – розробити, теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити методику удосконалення виконавської техніки учнів-скрипалів музичної школи. |
uk_UA |