Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Томчишина, К. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-22T07:58:04Z | |
dc.date.available | 2021-03-22T07:58:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Томчишина К. Ю. Методика удосконалення виконавської техніки учнів-скрипалів музичної школи: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / К. Ю. Томчишина. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 117 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4907 | |
dc.description.abstract | Сучасне суспільство сьогодні характеризують як суспільство знань, яке перейшло на вищий етап розвитку, що зумовлює необхідність у компетентній особистості, здатній змінюватися відповідно до вимог соціуму. Відтак, завданням вітчизняної освіти є підготовка компетентного громадянина України, який має великий знаннєвий потенціал, творчо мислить та прагне вдосконалюватися протягом свого життя. Знання у комплексі з уміннями та навичками стають своєрідним індикатором визначення рівня компетентності сучасного учня. Вчені відзначають, що шляхи удосконалення інструментально-виконавських умінь і навичок лежать в самому процесі навчання гри – у такій його організації, яка забезпечує найвищі результати і радість від спілкування з інструментально-виконавським мистецтвом. Для вирішення цих завдань педагоги повинні зрозуміти, що навчання гри на інструменті є невід’ємною складовою музичного розвитку учнів, що їх здібності і особистісні якості виховуються не ізольовано, а в межах конкретної виконавської роботи. Мета дослідження – розробити, теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити методику удосконалення виконавської техніки учнів-скрипалів музичної школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика удосконалення виконавської техніки учнів-скрипалів музичної школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |