ElarK-PNU

Графічна мова рекламної продукції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корній, Діана Віталіївна
dc.date.accessioned 2021-03-23T08:23:44Z
dc.date.available 2021-03-23T08:23:44Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Корній Д. В. Графічна мова рекламної продукції: магістерська роб.: 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Діана Віталіївна Корній. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 105 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4922
dc.description.abstract Упродовж останніх десятиріч відбувається інтенсивна інформатизація суспільства. Інформаційно-комп’ютерні технології проникають у всі сфери суспільного життя, у побут людей, стають невід’ємною частиною їх культури. На зміну індустріальному приходить інформаційне суспільство. Мета дослідження: дослідити роль графіки як образної візуалізації ідей практичності та естетичності у рекламній індустрії. Обꞌєкт дослідження: технічні способи вираження рекламного повідомлення засобами комп’ютерної графіки. Предмет дослідження: функції графічної символіки в мові реклами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Графічна мова рекламної продукції uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу