Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гайсюк, Анастасія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T08:53:42Z | |
dc.date.available | 2021-03-23T08:53:42Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гайсюк А. Ю. Синтез завдань векторної графіки та ЗD моделювання: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво) / Анастасія Юріївна Гайсюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4924 | |
dc.description.abstract | Актуальною є тривимірна графіка, яка на сьогоднішній день ефективно застосовується в багатьох предметних областях. Інтерактивна 3D візуалізація може успішно використовуватися за такими напрямками: дизайн інтер’єру, екстер’єру; архітектура та містобудування; туристичний бізнес; культура; розважальна індустрія; кіноіндустрія; реклама та 3D презентація; медицина; психотерапія; інженерія тощо. З даного переліку областей можливого застосування інтерактивної візуалізації можна зрозуміти важливість аналізу даної технології. Особливу увагу слід приділити методології вивчення 3D моделювання в синтезі з векторною графікою. Адже ця проблема, що неодмінно виникає перед студентами-художниками, є недостатньо вивченою. Тому метою дослідження є надати характеристику інструментам графічних реакторів у контексті міжпрограмних зв’язків; визначити перспективні шляхи розв’язання технічних і художніх завдань, поставлених перед сучасним дизайнером. Об’єкт дослідження: процес технічного поєднання програмного забезпечення векторної графіки і ЗD моделювання під час створення окремого арт-об’єкта. Предмет дослідження: програмні характеристики 3D об’єктів і векторної графіки, як чинники представлення об’єктів і зображень у комп’ютерній графіці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Синтез завдань векторної графіки та ЗD моделювання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |