dc.contributor.author |
Грищук, Дмитро Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-23T09:18:56Z |
|
dc.date.available |
2021-03-23T09:18:56Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Грищук Д. А. Питання збереження та реставрації живопису у виносних іконах (на прикладі ікон з фондів Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника): магістерська роб.: 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Дмитро Анатолійович Грищук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 66 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4929 |
|
dc.description.abstract |
Одна з чільних функцій у літургійному дійстві відведена процесійним іконам. Такі ікони використовують у церковних процесіях, вони, переважно, двосторонні, великих розмірів, декоровані різьбою або ризами. Ці твори належать до комплексів позаіконостасних пам'яток українського іконопису і дотепер залишаються важливим компонентом церковного обряду в його духовно-мистецькому вираженні. Тому важливим завданням сучасного. Мета дослідження – проаналізувати методи збереження та реставрації живопису у процесійних іконах на прикладі ікони з фондів Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідникавітчизняного мистецтвознавства є розгляд еволюції окремих типологічних груп ікон. Об’єкт дослідження – процесійні ікони в мистецтві та реставраційній діяльності. Предмет дослідження – особливості збереження та реставрації висносних ікон, на прикладі пам’ятки з фондів Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Питання збереження та реставрації живопису у виносних іконах (на прикладі ікон з фондів Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника) |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |