Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Грищук, Дмитро Анатолійович | |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T09:18:56Z | |
dc.date.available | 2021-03-23T09:18:56Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Грищук Д. А. Питання збереження та реставрації живопису у виносних іконах (на прикладі ікон з фондів Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника): магістерська роб.: 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Дмитро Анатолійович Грищук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 66 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4929 | |
dc.description.abstract | Одна з чільних функцій у літургійному дійстві відведена процесійним іконам. Такі ікони використовують у церковних процесіях, вони, переважно, двосторонні, великих розмірів, декоровані різьбою або ризами. Ці твори належать до комплексів позаіконостасних пам'яток українського іконопису і дотепер залишаються важливим компонентом церковного обряду в його духовно-мистецькому вираженні. Тому важливим завданням сучасного. Мета дослідження – проаналізувати методи збереження та реставрації живопису у процесійних іконах на прикладі ікони з фондів Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідникавітчизняного мистецтвознавства є розгляд еволюції окремих типологічних груп ікон. Об’єкт дослідження – процесійні ікони в мистецтві та реставраційній діяльності. Предмет дослідження – особливості збереження та реставрації висносних ікон, на прикладі пам’ятки з фондів Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Питання збереження та реставрації живопису у виносних іконах (на прикладі ікон з фондів Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника) | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |