Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Подлєсна, Тетяна Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-23T09:42:07Z | |
dc.date.available | 2021-03-23T09:42:07Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Подлєсна Т. А. Розвиток мистецтва українського портрета: магістерська роб.: 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Тетяна Анатоліївна Подлєсна. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 72 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4935 | |
dc.description.abstract | Актуальність теми: відображена у запиті українського суспільства на відповідність портретного мистецтва актуальним тенденціям розвитку даного жанру. Вирішуючи спільну художню проблему саме в галузі портрета, художники різних країн і різного часу охоче переймають художні засоби один в одного. Не випадково учителем Т.Г. Шевченка був голландець Рембрандт, що жив за 200 років до нього. З другого боку - і цілком природно, взаємодія мистецтва територіально близьких країн певного часу особливо виразно виступає в жанрі портрета. Мета дослідження: вивчення особливостей розвитку українського портретного жанру в контексті світових мистецьких тенденцій, класифікація сучасних видів портрету. Об’єкт дослідження: портрет, як жанр образотворчого мистецтва. Предмет дослідження: характеристика типів портрету, особливості стильових портретних рішень, техніка та методологія створення портрету у стилі поп-арт. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток мистецтва українського портрета | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |