dc.contributor.author |
Мурах, Лілія Ростиславівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-23T09:47:07Z |
|
dc.date.available |
2021-03-23T09:47:07Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Мурах Л. Р. Проблематика процесу реставрації живопису на полотні: порушення зв’язку ґрунту з основою (на прикладі роботи з фонду КПДІМЗ): магістерська роб.: 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Лілія Ростиславівна Мурах. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 96 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4937 |
|
dc.description.abstract |
Усі народи пишаються своїми культурними надбаннями, бережуть їх, водночас стараючись робити їх живими елементами суспільного життя. За допомогою культурної спадщини народи духовно формуються, розвиваються та зростають. Реставраційна наука в Україні допомагає вирішувати питання та проблеми, що пов’язані з загрозою втрати культурного надбання минулого, яке уособлюється в творах мистецтва. Мета консервації та реставрації полягає у збереженні творів мистецтва, що мають духовну, історичну та культурну та національну цінність. Метою консервації є вивчення та підтримка у відповідній формі твору станкового живoпису. Також її метою є відновлення цінних культурно-значущих властивостей , втілених в фізичній та хімічної структурі. Консервація передбачає мінімальне втручання у структуру та вигляд твору. Метою реставрації є розкриття культурно-значущих властивостей пам'ятки. Мета роботи: дослідити та проаналізувати процес реставрації живoпису на полотняній основі, зокрема питання порушення зв’язку ґрунту з основою на прикладі роботи з фондів Кам’янець-Подільського державного історичного музею-заповідника. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Проблематика процесу реставрації живопису на полотні: порушення зв’язку ґрунту з основою (на прикладі роботи з фонду КПДІМЗ) |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |