Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сулятицька, Ю. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T13:46:52Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T13:46:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Сулятицька Ю. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь учнів початкових класів у процесі роботи над фразеологічними одиницями: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ю. Сулятицька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5052 | |
dc.description.abstract | Одним із найголовніших завдань початкового навчання рідної мови є збагачення словника учнів. Успішне його виконання має велике значення для розвитку мовлення і мислення дітей молодшого шкільного віку. Розширення лексичного запасу учнів є необхідною умовою засвоєння не лише мови, а й інших предметів. По-справжньому прищеплювати любов до рідної мови, викликати захоплення багатством і різноманітністю її виражальних засобів, розвивати чуття любові і виховувати високу культуру мовлення неможливо, якщо не брати до уваги мовних перлин – фразеологізмів. Збагачення активного словника учнів, удосконалення граматичної будови мовлення, оволодіння українським мовленнєвим етикетом значною мірою має здійснюватися засобами української фразеології. Мета роботи полягає, по-перше, у визначенні орієнтовного мінімуму фразеологічних одиниць для засвоєння учнями 1-4 класів, по-друге, у розробці ефективної системи роботи з фразеології на уроках рідної мови та експериментальній її перевірці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування комунікативно-мовленнєвих умінь учнів початкових класів у процесі роботи над фразеологічними одиницями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |