ElarK-PNU

Формування комунікативно-мовленнєвих умінь учнів початкових класів у процесі роботи над фразеологічними одиницями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сулятицька, Ю.
dc.date.accessioned 2021-03-31T13:46:52Z
dc.date.available 2021-03-31T13:46:52Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Сулятицька Ю. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь учнів початкових класів у процесі роботи над фразеологічними одиницями: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ю. Сулятицька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5052
dc.description.abstract Одним із найголовніших завдань початкового навчання рідної мови є збагачення словника учнів. Успішне його виконання має велике значення для розвитку мовлення і мислення дітей молодшого шкільного віку. Розширення лексичного запасу учнів є необхідною умовою засвоєння не лише мови, а й інших предметів. По-справжньому прищеплювати любов до рідної мови, викликати захоплення багатством і різноманітністю її виражальних засобів, розвивати чуття любові і виховувати високу культуру мовлення неможливо, якщо не брати до уваги мовних перлин – фразеологізмів. Збагачення активного словника учнів, удосконалення граматичної будови мовлення, оволодіння українським мовленнєвим етикетом значною мірою має здійснюватися засобами української фразеології. Мета роботи полягає, по-перше, у визначенні орієнтовного мінімуму фразеологічних одиниць для засвоєння учнями 1-4 класів, по-друге, у розробці ефективної системи роботи з фразеології на уроках рідної мови та експериментальній її перевірці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування комунікативно-мовленнєвих умінь учнів початкових класів у процесі роботи над фразеологічними одиницями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу