dc.contributor.author |
Григораш, Олена Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-21T13:28:26Z |
|
dc.date.available |
2021-04-21T13:28:26Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Григораш О. С. Методичні особливості проведення нестандартних уроків біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія) / Олена Сергіївна Григораш. - Кaм’янець – Пoдiльський, 2019. – 101 c. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5138 |
|
dc.description.abstract |
Одним із шляхів модернізації освітньої системи України постає впровадження в навчальний процес інноваційних педагогічних технологій і методів. Інновації (англ. Іnnovation – нововведення) – впровадження нових форм, способів і умінь у сфері навчання, освіти і науки. В принципі, будь-яке соціально-економічне нововведення, поки воно ще не набуло масового, тобто серійного поширення, можна вважати інноваціями. Основу і зміст інноваційних освітніх процесів становить інноваційна діяльність, сутність якої полягає в оновленні педагогічного процесу, внесенні новоутворень у традиційну систему. Прагнення постійно оптимізувати навчально-виховний процес зумовило появу нових і вдосконалення використовуваних раніше педагогічних технологій різних рівнів і різної цільової спрямованості. Мета дослідження: характеристика методичних особливостей розробки та проведення нестандартних уроків біології. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Біологія) |
uk_UA |
dc.title |
Методичні особливості проведення нестандартних уроків біології |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |