Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Григораш, Олена Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-21T13:28:26Z | |
dc.date.available | 2021-04-21T13:28:26Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Григораш О. С. Методичні особливості проведення нестандартних уроків біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія) / Олена Сергіївна Григораш. - Кaм’янець – Пoдiльський, 2019. – 101 c. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5138 | |
dc.description.abstract | Одним із шляхів модернізації освітньої системи України постає впровадження в навчальний процес інноваційних педагогічних технологій і методів. Інновації (англ. Іnnovation – нововведення) – впровадження нових форм, способів і умінь у сфері навчання, освіти і науки. В принципі, будь-яке соціально-економічне нововведення, поки воно ще не набуло масового, тобто серійного поширення, можна вважати інноваціями. Основу і зміст інноваційних освітніх процесів становить інноваційна діяльність, сутність якої полягає в оновленні педагогічного процесу, внесенні новоутворень у традиційну систему. Прагнення постійно оптимізувати навчально-виховний процес зумовило появу нових і вдосконалення використовуваних раніше педагогічних технологій різних рівнів і різної цільової спрямованості. Мета дослідження: характеристика методичних особливостей розробки та проведення нестандартних уроків біології. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Біологія) | uk_UA |
dc.title | Методичні особливості проведення нестандартних уроків біології | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |