ElarK-PNU

Методичні особливості проведення нестандартних уроків біології

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Григораш, Олена Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-04-21T13:28:26Z
dc.date.available 2021-04-21T13:28:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Григораш О. С. Методичні особливості проведення нестандартних уроків біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія) / Олена Сергіївна Григораш. - Кaм’янець – Пoдiльський, 2019. – 101 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5138
dc.description.abstract Одним із шляхів модернізації освітньої системи України постає впровадження в навчальний процес інноваційних педагогічних технологій і методів. Інновації (англ. Іnnovation – нововведення) – впровадження нових форм, способів і умінь у сфері навчання, освіти і науки. В принципі, будь-яке соціально-економічне нововведення, поки воно ще не набуло масового, тобто серійного поширення, можна вважати інноваціями. Основу і зміст інноваційних освітніх процесів становить інноваційна діяльність, сутність якої полягає в оновленні педагогічного процесу, внесенні новоутворень у традиційну систему. Прагнення постійно оптимізувати навчально-виховний процес зумовило появу нових і вдосконалення використовуваних раніше педагогічних технологій різних рівнів і різної цільової спрямованості. Мета дослідження: характеристика методичних особливостей розробки та проведення нестандартних уроків біології. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Біологія) uk_UA
dc.title Методичні особливості проведення нестандартних уроків біології uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу