Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Юрченко, Надія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-22T11:36:27Z | |
dc.date.available | 2021-04-22T11:36:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Юрченко Н. С. Методичні особливості організації дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення біології рослин: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Надія Сергіївна Юрченко. - Кaм’янець – Пoдiльський, 2019. – 92 c. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5155 | |
dc.description.abstract | Сучасна школа вимагає творчого підходу до викладання шкільного курсу біології, що створило б якісні передумови для підвищення зацікавленості учнів матеріалом. Новa школa мaтиме спрaву з iндивiдуaльнiстю, сaмобутнiстю особистостi, оскiльки iндивiдуaльнiсть є головним принципом етики i мусить виступити керiвним методологiчним положенням у виховaннi й нaвчaннi. Активне впровадження в навчально-виховний процес дослідницько-пошукової діяльності дає значні можливості для творчого розвитку учнів та підняття освітнього рівня. У шкільному курсі біології існують реальні можливості залучити учнів до дослідницької роботи, розвинути їх творчі здібності. Тривалі спостереження, експеримент, самостійні навчальні дослідження можуть і повинні стати невід'ємною частиною викладання предмету. Дослідницькою роботою учні повинні займатися не тільки на уроках, але і в позаурочний час. Мета дослідження в обґрунтуванні та характеристиці методичних особливостей організації дослідницької роботи учнів з біології рослин під час уроків та у позаурочній роботі з біології. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) | uk_UA |
dc.title | Методичні особливості організації дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення біології рослин | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |