dc.description.abstract |
Сучасний етап розбудови української держави та розвитку українського суспільства, позначений динамічними змінами в усіх сферах його життєдіяльності – політиці, культурі, економіці тощо – вимагає докорінної перебудови вітчизняної системи професійної освіти, ключова мета якої полягає в якісній підготовці фахівців із належним рівнем компетентності для різноманітних сфер діяльності. Становлення ринкових відносин, поглиблення міжнародних економічних і політичних зв’язків, необхідність розробки і впровадження нових надбань науки і техніки кидають своєрідні виклики українській системі професійної освіти, позиціонуючи її як імператив соціально-економічного поступу і науково-технічного прогресу. Водночас однією з актуальних проблем сьогодення надалі залишається модернізація українських лісогосподарських шкіл як невід’ємної складової системи професійної освіти. Втілення сучасних пріоритетів розвитку лісового комплексу України, впровадження нових підходів до лісогосподарювання і лісокористування, які б враховували потреби різнопланового і цільового використання лісів, підвищення їх стійкості та посилення еколого-захисних функцій, неможливе без кваліфікованих робітничих та управлінських кадрів, здатних самостійно й осмислено планувати і здійснювати лісогосподарські заходи відповідно до актуальних постулатів національної лісової політики. Учнівське лісництво - це структурний підрозділ закладу освіти, який забезпечує потребу школярів, учнівської молоді в здобутті знань. умінь і навичок у галузі лісівництва, сприяє вихованню свідомого ставлення до праці, до охорони природи, використання та відтворення лісових ресурсів та вибору майбутньої професії. Мета дослідження визначити місце майбутніх учителів біології в еколого-педагогічної діяльності у шкільних лісництвах. |
uk_UA |