Аннотации:
Фразеологічні одиниці – це значною мірою структурно та функціонально різнорідна група, яка включає від найменшої лексичної та фразової категорії до складної синтаксичної конструкції, представленої з-поміж інших одиниць прислів’ями та цитатами. Процес комунікації – це ланцюг подій, ланцюг народження нової інформації з точки зору динамічної теорії інформації, її рецепції, передавання, трансформації та загибелі. Значний лінгвістичний інтерес до конструкцій, які репрезентують об’ємні фрагменти дійсності, динаміка функціонування фразеологічних одиниць в медіа-дискурсі взагалі та в газетному дискурсі зокрема, визначають актуальність виконаної роботи. Поряд з тим, актуальність зростає з розвитком когнітивно-комунікативної парадигми, яка дає можливість дослідити функціонування фразеологічних конструкцій в британському газетному дискурсі із застосуванням ментальних структур і операцій, а також виявити ефективність фразеологізмів як засобів медіавпливу. Мета дослідження полягає у встановленні когнітивно-комунікативних особливостей функціонування фразеологічних одиниць в британському газетному дискурсі.