Abstract:
Виникає гостра необхідність у застосуванні нових педагогічних технологій, які б дозволили підвищити ефективність профільного навчання старшокласників у ЗНЗ, для виконання соціального замовлення суспільства. Однією з таких технологій, яка передбачає застосування English for Specific Purposes – є читання англомовних академічних текстів у старших класах. Типовим і ключовим жанром академічного світу є науково-дослідна стаття, яка описує останні наукові досягнення дослідників різних країн та є надійним джерелом інформації, що має професійне значення для читача. Оскільки більше 90 відсотків сучасних журналів є англомовними, майбутнім студентам потрібно опанувати академічний стиль, щоб отримати доступ до цінних даних та ознайомитись із стандартами академічного спілкування для виконання професійних обов'язків на належному рівні. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування, практична розробка завдань відповідно до методології навчання читання англомовних академічних текстів старшокласників у ЗНЗ.