dc.contributor.author |
Данилюк, Юлія Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-23T08:34:59Z |
|
dc.date.available |
2021-04-23T08:34:59Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Данилюк Ю. П. Особливості навчання читання старшокласників англомовниx академічниx текстів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) / Юлія Петрівна Данилюк. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 101 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5173 |
|
dc.description.abstract |
Виникає гостра необхідність у застосуванні нових педагогічних технологій, які б дозволили підвищити ефективність профільного навчання старшокласників у ЗНЗ, для виконання соціального замовлення суспільства. Однією з таких технологій, яка передбачає застосування English for Specific Purposes – є читання англомовних академічних текстів у старших класах. Типовим і ключовим жанром академічного світу є науково-дослідна стаття, яка описує останні наукові досягнення дослідників різних країн та є надійним джерелом інформації, що має професійне значення для читача. Оскільки більше 90 відсотків сучасних журналів є англомовними, майбутнім студентам потрібно опанувати академічний стиль, щоб отримати доступ до цінних даних та ознайомитись із стандартами академічного спілкування для виконання професійних обов'язків на належному рівні. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування, практична розробка завдань відповідно до методології навчання читання англомовних академічних текстів старшокласників у ЗНЗ. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (англійська) |
uk_UA |
dc.title |
Особливості навчання читання старшокласників англомовниx академічниx текстів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |