dc.contributor.author |
Крижановська, Катерина Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-26T08:44:42Z |
|
dc.date.available |
2021-04-26T08:44:42Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Крижановська К. В. Формування англомовної читацької компетентності студентів ВНЗ: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) / Катерина Вікторівна Крижановська. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5188 |
|
dc.description.abstract |
Курс України на інтеграцію у світове співтовариство визначає стратегічний орієнтир мовної політики вищих навчальних закладів (ВНЗ) у галузі навчання іноземних мов (ІМ) – підготувати студентів до міжкультурного спілкування, що передбачає інтегроване формування компетентностей у всіх видах мовленнєвої діяльності та лінгвосоціокультурної компетентності (ЛСК). Актуальність проблеми формування іншомовної КЧ зумовлюється потребою теоретично і практично дослідити роль і місце стратегічної компетенції при навчанні читання ІМ у контексті компетентнісного підходу, що визначається сучасними концепціями перебудови освіти в Україні в напрямку забезпечення всебічного розвитку особистості із використанням нових підходів до формування КЧ на заняттях англійської мови у ВНЗ. Особлива роль у цьому процесі належить ланці навчання, де цілеспрямовано виявляються та розвиваються здібності студента, формуються вміння та бажання вчитися, створюються умови для самовираження. мета роботи – дослідити проблему формування іншомовної компетенцїї у читанні студентів мовних факультетів ВНЗ з урахуванням сучасних умов і тенденцій у навчанні ІМ. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (англійська) |
uk_UA |
dc.title |
Формування англомовної читацької компетентності студентів ВНЗ |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |