Аннотации:
Курс України на інтеграцію у світове співтовариство визначає стратегічний орієнтир мовної політики вищих навчальних закладів (ВНЗ) у галузі навчання іноземних мов (ІМ) – підготувати студентів до міжкультурного спілкування, що передбачає інтегроване формування компетентностей у всіх видах мовленнєвої діяльності та лінгвосоціокультурної компетентності (ЛСК). Актуальність проблеми формування іншомовної КЧ зумовлюється потребою теоретично і практично дослідити роль і місце стратегічної компетенції при навчанні читання ІМ у контексті компетентнісного підходу, що визначається сучасними концепціями перебудови освіти в Україні в напрямку забезпечення всебічного розвитку особистості із використанням нових підходів до формування КЧ на заняттях англійської мови у ВНЗ. Особлива роль у цьому процесі належить ланці навчання, де цілеспрямовано виявляються та розвиваються здібності студента, формуються вміння та бажання вчитися, створюються умови для самовираження. мета роботи – дослідити проблему формування іншомовної компетенцїї у читанні студентів мовних факультетів ВНЗ з урахуванням сучасних умов і тенденцій у навчанні ІМ.