Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Крижановська, Катерина Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-26T08:44:42Z | |
dc.date.available | 2021-04-26T08:44:42Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Крижановська К. В. Формування англомовної читацької компетентності студентів ВНЗ: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) / Катерина Вікторівна Крижановська. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5188 | |
dc.description.abstract | Курс України на інтеграцію у світове співтовариство визначає стратегічний орієнтир мовної політики вищих навчальних закладів (ВНЗ) у галузі навчання іноземних мов (ІМ) – підготувати студентів до міжкультурного спілкування, що передбачає інтегроване формування компетентностей у всіх видах мовленнєвої діяльності та лінгвосоціокультурної компетентності (ЛСК). Актуальність проблеми формування іншомовної КЧ зумовлюється потребою теоретично і практично дослідити роль і місце стратегічної компетенції при навчанні читання ІМ у контексті компетентнісного підходу, що визначається сучасними концепціями перебудови освіти в Україні в напрямку забезпечення всебічного розвитку особистості із використанням нових підходів до формування КЧ на заняттях англійської мови у ВНЗ. Особлива роль у цьому процесі належить ланці навчання, де цілеспрямовано виявляються та розвиваються здібності студента, формуються вміння та бажання вчитися, створюються умови для самовираження. мета роботи – дослідити проблему формування іншомовної компетенцїї у читанні студентів мовних факультетів ВНЗ з урахуванням сучасних умов і тенденцій у навчанні ІМ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) | uk_UA |
dc.title | Формування англомовної читацької компетентності студентів ВНЗ | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |