Abstract:
Сучасні тенденції розвитку освіти і, зокрема, середньої, виступають основними чинниками, яга обумовлюють профільний характер старшої школи в Україні і модернізацію навчання ІМ в ній. Для досягнення відповідності між структурою освіти і потребами сучасної економіки та інтеграції України у європейський економічний і культурний простір були розроблені проекти концепцій розвитку освіти України та профільного навчання в старшій школі, які передбачають повний перехід старшої школи на профільну підготовку і здійснення профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (ЗНЗ) різних типів. На сьогодні знання ІМ є не просто перевагою при вступі до вузу чи працевлаштуванні, а необхідною умовою життя, викликаною стрімким розвитком науково-технічного прогресу, пришвидшенням євроінтеграційних процесів в Україні та загальною тенденцією до глобалізації суспільства. Безумовно, що знання англійської мови (АМ) виявляються у всіх видах мовленнєвої діяльності (МД), проте особливої уваги заслуговує аудитивна компетентність учнів / студентів, без якої спілкування є неможливим і відповідно подальша співпраця також. Мета дипломної роботи – вивчити основні аспекти методики формування іншомовної КА з урахуванням сучасних умов і тенденцій у навчанні ІМ у старших класах ЗНЗ і ВНЗ.