Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ситнік, Анна Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-27T07:31:01Z | |
dc.date.available | 2021-04-27T07:31:01Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Ситнік А. О. Лексичні засоби втілення концепту „жінка” у німецькій мові: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька) / Анна Олександрівна Ситнік. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 88 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5210 | |
dc.description.abstract | Формування антропоцентричної парадигми зумовило звернення лінгвістичної проблематики до людини, її місця та призначення у культурі та мові. У межах цієї парадигми з’явилися нові напрями, орієнтовані на культурний чинник у мові. Одним з таких напрямів є лінгвокультурологія, основним завданням якої є розкриття ментальності народу і його культури через мову. У центрі уваги лінгвокультурології є суперконцепт „людина”, який, у свою чергу, складається з декількох базових концептів, одним з яких є концепт „жінка”. На його розвиток та зміст впливають культурно-історичні, соціально-економічні та інші фактори, що обумовлюють універсальні та національно-специфічні характеристики. Дослідження гендерного аспекту в лінгвістичних розвідках, що проводиться на матеріалі різних дискурсів та мов займає одне з провідних місць у науці про мову. Споконвічні питання про сутність чоловіка та жінки, відносини між ними тощо цікавили людство з моменту його виникнення та не залишають байдужими сучасних дослідників. Мета магістерської роботи є комплексний аналіз гендерно маркованої лексики як засобу вербалізації концепту „жінка” у німецькій мовній картині світу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (німецька) | uk_UA |
dc.title | Лексичні засоби втілення концепту „жінка” у німецькій мові | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |