Abstract:
Ім'я визнаного англійського класика Грема Гріна (Graham Greene) (1904 - 1991) широко відоме у світовій літературі. Його романи перекладалися багатьма мовами світу, письменник неодноразово висувався на здобуття Нобелівської премії, лише складні відносини з владними структурами завадили її присудженню. Письменникові належить більше двадцяти романів, літературні есе про письменників, публіцистичні нотатки, збірка віршів, автобіографічна проза, дорожні нариси; він проявив себе також і як драматург, і як новеліст, і як сценарист. Варто вимовити: Грем Грін, і ми опиняємося перед вельми питанням. Це питання виникло відразу, як тільки до Гріна прийшов успіх; воно супроводжувало письменника все життя, розростаючись разом із успіхом, і до цього дня залишається першим, що спадає на думку у зв'язку з Гріном. Це питання не тільки стосується Гріна, а вводить нас у серцевину найважливішої літературознавчої суперечки сучасності. Мета магістерської роботи – виявити особливості художньої структури романів Грема Гріна на рівні сюжету, композиції і наративу.