Abstract:
В останні десятиліття відбулися поступові значні зміни в аспектації досліджень двох ключових об'єктів лінгвістичної науки нашого часу – дискурсу і концепту, зміни, подібні до тих, які відбувалися у другій половині XX століття переходом від системно-структурного розгляду мовних явищ до функціонально-комунікативного. Йдеться про зміщення акцентів із статичної моделі концептологічних досліджень до динамічної, що дозволяє аналізувати концепти у процесі їх становлення і розвитку в окремих дискурсах як їх природної лінгвосоціокультурної екзистенції. У численних концептологічних дослідженнях у рамках комунікативної стилістики художнього тексту концепти, вербально втілені у поетичних творах митців слова, спочатку інтерпретуються, по-перше, як текстові, тобто детерміновані естетичної дискурсивно-стилістичної природою художнього тексту, а по-друге, – як індивідуально-авторські, що відображають неповторну індивідуальність авторської версії вербальної репрезентації того чи іншого сенсу. Актуальність роботи визначається необхідністю дослідження стилістичної репрезентації гуманітарних проблем в англомовному пісенному дискурсі на підставі їх відсутності. За мету ми ставимо детальне дослідження стилістичної репрезентації гуманітарних проблем в англомовному пісенному дискурсі.