Аннотации:
Сучасне світове суспільство – це суспільство рекламних технологій, оскільки в переважній більшості у своєму виборі і вчинках, воно керується тією інформацією, яку черпає із рекламних кампаній і PR-акцій. Така ситуація є типовою і для українського суспільства. Нею активно користуються політичні партії, політтехнологи, іміджмейкери, які працюють над добором колористики, символіки і слоганів для підвищення ефективності своїх програм і, особливо, власної реклами. Дослідження значення кольорів, що використовуються в рекламі політичних партій, а також вивчення особливостей складного поєднання кольорів, використання витончених форм символьної комунікації на сьогодні є більш ніж актуальним теоретичним і практичним завданням, при цьому в цілому фундаментальні методики впливу політичних партій на свідомість своїх виборців зазвичай не надто різняться. Сучасний темп розвитку інформаційної епохи, зростання кількості політичних акторів, які потребують власної ідентифікації, все це зумовлює необхідність серйозного вивчення іміджевих і комунікаційних аспектів політичної символіки.Мета роботи – дослідження колористики і символіки у політичній рекламі як засобу впливу на виборців у 2002-2018 рр.