Репозиторий Dspace

Символи і кольори як форма невербальної комунікації в політичній рекламі: порівняльний аналіз

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чмарак, Інна Василівна
dc.date.accessioned 2021-04-28T08:02:43Z
dc.date.available 2021-04-28T08:02:43Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чмарак І. В. Символи і кольори як форма невербальної комунікації в політичній рекламі: порівняльний аналіз : магістерська роб.: 052 Політологія / Інна Василівна Чмарак. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5230
dc.description.abstract Сучасне світове суспільство – це суспільство рекламних технологій, оскільки в переважній більшості у своєму виборі і вчинках, воно керується тією інформацією, яку черпає із рекламних кампаній і PR-акцій. Така ситуація є типовою і для українського суспільства. Нею активно користуються політичні партії, політтехнологи, іміджмейкери, які працюють над добором колористики, символіки і слоганів для підвищення ефективності своїх програм і, особливо, власної реклами. Дослідження значення кольорів, що використовуються в рекламі політичних партій, а також вивчення особливостей складного поєднання кольорів, використання витончених форм символьної комунікації на сьогодні є більш ніж актуальним теоретичним і практичним завданням, при цьому в цілому фундаментальні методики впливу політичних партій на свідомість своїх виборців зазвичай не надто різняться. Сучасний темп розвитку інформаційної епохи, зростання кількості політичних акторів, які потребують власної ідентифікації, все це зумовлює необхідність серйозного вивчення іміджевих і комунікаційних аспектів політичної символіки.Мета роботи – дослідження колористики і символіки у політичній рекламі як засобу впливу на виборців у 2002-2018 рр. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 052 Політологія uk_UA
dc.title Символи і кольори як форма невербальної комунікації в політичній рекламі: порівняльний аналіз uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись