Abstract:
Сьогодні важливою проблемою залишається реформування освітньої системи нашої держави. За останні десятиліття переглянули структуру, основні типи навчальних закладів, терміни і форми навчання, джерела фінансування тощо. В освітній сфері відбуваються зміни, які спричинені орієнтацією на потреби відкритої ринкової економіки, інтеграції системи підготовки кадрів до глобального освітнього простору. Наша держава стала незалежною, проте долаючи гостру кризу, що охопила всі сфери суспільства, шукає свій шлях у майбутнє. У вітчизняній історичній науці формується нова концепція історії України, переосмислюється роль освіти у суспільних процесах. У зв’язку з цим, важливо узагальнити і дослідити досвід реформування юридичної освіти України загалом і Хмельниччини зокрема, який за результатами аналізу історіографії залишається малодослідженим. Враховуючи наукову новизну та практичну значимість теми, спираючись на доробок і джерельну базу, поставлено за мету комплексно дослідити діяльність середніх спеціальних та вищих закладів Хмельниччини, в яких ліцензовано спеціальність «Право», починаючи з 1990-х рр. по сьогодення.