dc.description.abstract |
Трансформаційні процеси в системі мистецької освіти обумовлені, динамічністю соціокультурних перетворень і актуалізують попит на формування нової генерації учнівської молоді з урахуванням її художніх потреб, естетичних орієнтацій та мистецьких уподобань, що дозволить їй мобільно і плідно інтегруватися в сучасний культурно-освітній простір. Спостерігаються тенденції до посилення творчої складової мистецької підготовки майбутніх музикантів, які спрямовують мистецько-освітній процес на виховання унікальної, своєрідної особистості, здатної до нестандартних рішень художньо-мистецьких проблем у всіх видах творчої діяльності. Нові тенденції зумовлюють процеси, що відбуваються в культурі й формують запити щодо модернізації освітнього простору, безперервного оновлення змісту мистецької освіти. Педагогічна проблема наявності у сучасного учня фрагментарності світогляду виражається у неспроможності оволодіння ним повноцінним комплексом знань, відсутністю уміння шукати зв’язки, поєднувати та аналізувати відомості про об’єкти та явища, мати здібності до узагальнення. Така ситуація стимулює пошук нових форм взаємодії між учнем і вчителем, між існуючою практикою та новим поглядом на викладання дисципліни. спрямованість навчання на формування творчого мислення постає одним із шляхів подолання означеної проблеми. Суперечності між цивілізаційними процесами та індивідуальністю людини, між потребами сучасності і традиційною освітньою ситуацією дають поштовх до нових досліджень у гуманітарній галузі, зокрема й у музичній педагогіці. Мета дослідження: розробити, теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити методику формування творчого мислення учнів- піаністів школи мистецтв. |
uk_UA |