Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андронатій, Людмила Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T12:00:26Z | |
dc.date.available | 2021-05-05T12:00:26Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Андронатій Л. А. Методичний супровід організації мовленнєво-розвивального середовища в освітньому просторі сучасного ДНЗ: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Людмила Анатоліївна Андронатій. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5290 | |
dc.description.abstract | У Законі України «Про дошкільну освіту», положеннях Національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ столітті визначено сучасні орієнтири розвитку дошкільної ланки освіти, зроблено акцент на оновленні стандартів, широкому впровадженні сучасних освітніх технологій і нового покоління програмно-методичного забезпечення, наголошено на необхідності посилення наукового і методичного супроводу освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. За таких умов організація розвивального середовища в освітньому просторі сучасного закладу дошкільної освіти, мовленнєво-розвивального, зокрема та її методичний супровід набувають першочергового значення, що й зумовило вибір теми дослідження. Об'єкт дослідження. Мовленнєво-розвивальне середовище сучасного закладу дошкільної освіти. Предмет дослідження. Методичний супровід організації мовленнєво-розвивального середовища в сучасному закладі дошкільної освіти. Мета дослідження. Теоретично обґрунтувати й розробити модель методичного супроводу організації мовленнєво-розвивального середовища в закладі дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методичний супровід організації мовленнєво-розвивального середовища в освітньому просторі сучасного ДНЗ | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |