Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бучинська, Тетяна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T12:17:53Z | |
dc.date.available | 2021-05-05T12:17:53Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Бучинська Т. М. Шляхи активізації образотворчості старших дошкільників у процесі ознайомлення з творами образотворчого мистецтва: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Тетяна Михайлівна Бучинська. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 103 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5294 | |
dc.description.abstract | Сьогодні не можна залишити поза увагою те, що у світі зростає роль особистості. Людина вважається основною цінністю прогресивного суспільства, а турбота про неї – показником рівня розвитку його свідомості. Саме тому вихідною тезою оновлення системи дошкільної освіти є положення, за якими педагогічний процес має ґрунтуватись на психології розвитку дитини, а точкою відліку в оновленні змісту, форм, методів виховання та навчання є ідея про цінність і сенс її буття. Проблема творчого розвитку особистості в сучасному світі розглядається багатогранно і чіткого його окреслення не визначено. Кожна цивілізована країна або та, яка хоче бути цивілізованою, дбає про творчий потенціал суспільства загалом і кожної людини зокрема. Усе це разом пов’язане із рівнем загальної освіти, увагою до розвитку творчих здібностей особистості, надання їй можливості виявляти їх. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити вплив творів образотворчого мистецтва на формування образотворчості старших дошкільників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Шляхи активізації образотворчості старших дошкільників у процесі ознайомлення з творами образотворчого мистецтва | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |