Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гординська, Ілона Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T12:31:03Z | |
dc.date.available | 2021-05-05T12:31:03Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Гординська І. М. Ефективні шляхи покращення фізичного стану старших дошкільників: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Ілона Миколаївна Гординська. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5296 | |
dc.description.abstract | Формування здоров’я дитини, повноцінний розвиток систем її організму – одна з найважливіших проблем суспільства. Це зумовлено тим, що в дошкільний період закладаються основи фізичного, інтелектуального, духовного, творчого розвитку дитини. Це свідчить про визначальне місце такого вікового періоду у забезпеченні успіху в подальшій діяльності, передусім навчанні в початковій школі. Водночас відзначаємо, що медичні працівники, педагоги і батьки в розвитку дітей відзначають відставання, затримки, порушення, відхилення, невідповідність нормам, неповноцінність стану розвитку необхідному. Важливість тут зумовлена тим, що провідне місце в загальному розвитку дітей дошкільного віку посідає фізичний, адже зумовлює стан здоров’я, функціональні можливості систем організму , а їх високий рівень є чинником стимулювання розвитку інших можливостей, якостей, функцій. Конкретизуючи останнє відзначаємо, що розвиток дітей між 3 та 7 роками життя є відмінним від необхідного. Зокрема, більшість має одне або декілька захворювань, відхилення у фізичному чи пси психічному розвитку, а показники їх фізичної підготовленості й функціональних можливостей відповідають низькому та нижчому від середнього рівням.Мета дослідження – експериментально встановити ефективні шляхи поліпшення фізичного стану дітей між 3-ім та 7-им роками життя. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Ефективні шляхи покращення фізичного стану старших дошкільників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |