dc.description.abstract |
Однією з найактуальніших проблем, що досліджується сучасною психолого-педагогічною наукою є проблема взаємин батьків і дітей. Саме у взаємодії з дорослими дитина входить у навколишній світ, де знайомиться із його цінностями, нормами і правилами. На сьогодні в країні спостерігається збільшення проблемних сімей, що призводить до соціально-психологічної та педагогічної дезадаптації дітей. Така соціальна ситуація вимагає спеціальних програм освіти батьків і педагогів, що пов’язано з суттєвими ускладненнями в особистісному розвитку дітей. Аналіз наукової літератури з теми дослідження засвідчив, що, не дивлячись на ряд теоретичних та прикладних досліджень у галузі батьківсько-дитячих взаємин в педагогіці і психології, проблема формування гармонійних взаємин батьків з дітьми старшого дошкільного віку залишається невирішеною. Зокрема, актуальним є вивчення особливостей формування гармонійних взаємин батьків і дітей як фактору їх особистісного розвитку, виявлення педагогічних умов розвитку гармонійних батьківсько-дитячих взаємин. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні сутності, структури гармонійних взаємин батьків і дітей старшого дошкільного віку, розробці та експериментальній апробації педагогічних умов їх формування. |
uk_UA |