dc.contributor.author |
Кастеріна, Ольга Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-05T12:40:58Z |
|
dc.date.available |
2021-05-05T12:40:58Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Кастеріна О. О. Формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Ольга Олегівна Кастеріна. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 105 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5299 |
|
dc.description.abstract |
Самостійність як базова якість особистості дитини набуває характеру тенденції і проявляється у її здатності діяти незалежно від допомоги та керівництва з боку дорослого, виявляти елементарну критичність та самокритичність, доводити будь-яку справу до кінця. Актуальним у зв’язку з цим стає необхідність формування пізнавальної самостійності у дітей саме старшого дошкільного віку, оскільки на цьому сенситивному етапі дошкільники оволодівають мислительними операціями, мають достатній рівень знань для оволодіння певними способами діяльності. Однією з важливих причин труднощів формування в дітей дошкільного віку активності та самостійності у пізнавальній діяльності є те, що в педагогічній практиці вкрай недостатньо враховуються особливості розвитку дитячого мислення. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |