Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кастеріна, Ольга Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T12:40:58Z | |
dc.date.available | 2021-05-05T12:40:58Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Кастеріна О. О. Формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Ольга Олегівна Кастеріна. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5299 | |
dc.description.abstract | Самостійність як базова якість особистості дитини набуває характеру тенденції і проявляється у її здатності діяти незалежно від допомоги та керівництва з боку дорослого, виявляти елементарну критичність та самокритичність, доводити будь-яку справу до кінця. Актуальним у зв’язку з цим стає необхідність формування пізнавальної самостійності у дітей саме старшого дошкільного віку, оскільки на цьому сенситивному етапі дошкільники оволодівають мислительними операціями, мають достатній рівень знань для оволодіння певними способами діяльності. Однією з важливих причин труднощів формування в дітей дошкільного віку активності та самостійності у пізнавальній діяльності є те, що в педагогічній практиці вкрай недостатньо враховуються особливості розвитку дитячого мислення. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |