ElarK-PNU

Формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кастеріна, Ольга Олегівна
dc.date.accessioned 2021-05-05T12:40:58Z
dc.date.available 2021-05-05T12:40:58Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кастеріна О. О. Формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Ольга Олегівна Кастеріна. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 105 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5299
dc.description.abstract Самостійність як базова якість особистості дитини набуває характеру тенденції і проявляється у її здатності діяти незалежно від допомоги та керівництва з боку дорослого, виявляти елементарну критичність та самокритичність, доводити будь-яку справу до кінця. Актуальним у зв’язку з цим стає необхідність формування пізнавальної самостійності у дітей саме старшого дошкільного віку, оскільки на цьому сенситивному етапі дошкільники оволодівають мислительними операціями, мають достатній рівень знань для оволодіння певними способами діяльності. Однією з важливих причин труднощів формування в дітей дошкільного віку активності та самостійності у пізнавальній діяльності є те, що в педагогічній практиці вкрай недостатньо враховуються особливості розвитку дитячого мислення. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу