ElarK-PNU

Педагогічні умови реалізації компететнісного підходу у вихованні дошкільників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Керейшитє, Ірина Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-05-05T12:44:54Z
dc.date.available 2021-05-05T12:44:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Керейшитє І. С. Педагогічні умови реалізації компететнісного підходу у вихованні дошкільників: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Ірина Сергіївна Керейшитє. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5300
dc.description.abstract На відміну від традиційного, компетентнісний підхід, завдяки своїй багатогранності, різноплановості, системності та комплексності, дозволяє значно підвищити результативність освітнього процесу, наповнюючи його реалістичним змістом, адже саме за таких умов діти мають можливість не лише засвоїти певні знання, оволодіти вміннями та навичками, а й, що найважливіше, навчитися застосовувати їх у повсякденній практичній діяльності. Саме компетентнісний підхід дає змогу дітям одночасно вивчати новий матеріал, навчатися думати, міркувати, практично діяти, шукати ефективні способи вирішення проблемних ситуацій, співпрацювати з дорослими та ровесниками, легше адаптуватися до умов закладу дошкільної освіти. У педагогіко-психологічних літературних джерелах спостерігається дещо розрізнене, іноді й взагалі суперечливе тлумачення термінів «компетенція» та «компетентність». Це й не дивно, адже обидва вони походять від одного латинського кореня: «competentia», що у перекладі означає «узгодженість, відповідність», а «compete» – «домагатися, відповідати, бути здатним». Мета дослідження — виявити й теоретично обґрунтувати педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу у вихованні дітей дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Педагогічні умови реалізації компететнісного підходу у вихованні дошкільників uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу